14.9.13

Många foton i Project Life

Ibland tar jag väldigt många foton under ett och samma tillfälle. Ett sånt tillfälle är bland annat när vi träffar min systers nyfödda karamell, lille Arvid. Då är den här smala plastfickan perfekt 12*6". Jag brukar stoppa in en sådan mellan de vanliga sidorna, ibland full med foton från samma dag. Blir en lite rolig variation i albumet!
Uppslaget
Framsidan

Det är kul att göra sina egna kort. Här har jag blandat stämplar med labels och texten kommer från min skrivmaskin.

Baksidan

Öppet kuvert

Stängt kuvert
Andra foton som jag kanske inte vill sätta in i album men ändå spara lägger jag in i dessa roliga 
plastficks-kuvert! Här kan man ju även förvara kvitton, teckningar, biljetter, babyns födelsearmband....

Ha det så bra och hoppas ni testar på Project Life nu!

Scraphälsningar
Anna


Inga kommentarer: