31.8.13

Semesterkänsla

Semestern är över sen några veckor tillbaka men genom att sitta och scrappa med fotona från ledigheten så känns det som att man får tillbaka den goa känslan. Vi var nere i Ronneby och campade med goda vänner och det blev mycket foton tagna. Det är svårt att välja vilka man ska använda tycker jag och då är det skönt att varje uppslag innehåller många fickor. Har jag många foton som jag vill ha med så blir det ett uppslag per vecka i pärmen. Den här veckan har jag använt plastfickorna från Project Life A och D och det var kul att blanda in lite stora foton också bland 3x4".
Hela veckouppslaget

Vänster sida 
Höger sida

Cirkelpunchen är ett roligt verktyg!
Punchen från Epiphany Crafts som används med Epoxydekorer är verkligen ett roligt verktyg. Den finns i några olika modeller. Här har jag använt cirkelpunchen och stansat ut en cirkel, 25 mm i diameter, runt siffrorna ur ett papper. Sen är det bara att sätta knappen där man vill ha den. Som ni ser så gör den lite förstoring av siffrorna. Visst är det snyggt!


Här har jag enbart använt Epoxycirklarna för att den 
gungande damen ska bli lite extra utmärkt på fotot.

Min gamla skrivmaskin som jag har dammat av används flitigt. 
Här har jag skrivit och sedan klippt ut texten i remsor. 
Sen har jag satt på Distanskuddar på varannan rad för att få lite upphöjning.

Vi ses om en vecka igen!
Scraphälsningar från
Anna


Inga kommentarer: