30.8.13

Mini-tutorials

Då var det dags för mig igen att blogga. Jag berättade nog förra veckan att jag haft svårt att komma igång efter semestern men nu får det räcka! Jag städade undan på mitt bord så jag fick överblick över vad jag
har på gång. Det är så himla tråkigt att komma in i en svacka och prestationsångesten visar sitt fula tryne.
Men nu är det slut med det!

Medan Helen är och roar sig med Tim Holtz i England så får vi andra hålla ställningarna :-) och idag
bjuder jag på ett kort med en Tilda på språng!

Jag har utmanat mig själv lite att maska ihop flera stämplar för att skapa lite mer liv och för att variera
mig själv.


Jag satt och lekte med Instagram samtidigt som jag färglade stämplarna igårkväll. Man kan ju numera
även lägga upp små filmer på 15 sek och på det viset så kunde jag skapa en mini-tutorial. Himla kul
faktiskt!
(Stämplarna är mina egna)

Första klippet!



Andra klippet!



Och sista tredje klippet (tyvärr inte filmat med samma telefon)


Hoppas ni står ut med kvaliteten!

Och är ni nyfikna på vad Helen sysslar med i England ?? Har ni Instagram? Leta då upp
hashtaggen #scrapfabriken. 


Vad säger ni om de små filmsnuttarna? Kan vi ha en liten utvärdering i kommentarsfältet?
Flipp eller flopp?

Ha en underbart skön helg!


1 kommentar:

cissi sa...

Jag tycker video snuttarna var bra, man får reda på mkt ändå trots att de inte är så långa.