5.8.13

Fiskelycka

Idag gör jag första dagen på jobbet efter en härlig semester! Vilket underbart väder vi har haft och mycket spännande saker har vi upplevt! En sommar vi kan leva länge på!

Vår äldsta son Melker älskar att fiska och tar varje tillfälle i akt att ta fram spöt. Vi spenderade några underbara semesterdagar med goda vänner i deras sommarstuga vid Mälaren och mannen i familjen är även han en fiskefantast så det blev en hel del fiske (för en del i sällskapet i alla fall...)!
Fotot visar när de fiskar efter löja från bryggan.


Det fina, marina 6x6 blocket "Ahoy there" tyckte jag passade perfekt. Och titeln var ju bara självklar - Fiskelycka! Både i betydelsen att det nappade men även att vi hade en sådan fin dag.


Jag gillar när andra får till det lite "ruffigt" och inte så platt så idag har jag verkligen kämpat för att få lite mer djup i mina lager!


Snygg solbrille-charm, både för att det var en fin sommardag men även för att 3/4 av de vuxna är optiker ;-)


Lite skrynkliga vimplar förstärker den maritima känslan!

Kramelikram Veronica

Inga kommentarer: