8.8.13

Dörrskylt!

Hallå i stugorna!! Är ni igång och jobbar efter semestern? Idag är min första arbetsdag och det ska
bli ganska skönt att komma in i rutinerna igen. Jag valde att börja idag, som en lite mjukstart innan
allvaret drar igång på måndag :-)

Idag bjuder jag på en liten altrad grej! Jag har gjort en dörrskylt till min son. Jag fick den här coola
sk8er-killen i mitt senaste DT-paket och eftersom ungen inte fyller år på ett tag så fick det bli
just en dörrskylt. Perfekt till hans nya rum!



Jag hade en dörrskylt i mina gömmor men jag har gjort såna här tidigare och med lite god fantasi,
en skärmaskin och en hålpunch så kommer man långt. 

Den här har jag klätt med Kraft, stämplat lite och chalkat kanterna.



Visst är han cool?


Helen har fått in så många snygga paper pads som jag är helt fast för, precis min stil och färg!

Ha en fortsatt skön vecka!!




1 kommentar:

Jea sa...

Så fin!!!!! Du kan verkligen inspirera oss Chris!!!@