29.7.13

Peking from Above.....

..... eller som Viggo sa: Jag ser Eiffeltornet!!

Helen har fått in härliga Travel Girl from October Afternoon, jag som är galet förtjust i OA blev inte besviken! Serien passar perfekt till alla foton från vår Filippinresa och jag inleder med ett taget från flygplansfönstret när vi lämnade Peking!
Viggo satt ytterst och spanade ut och på vägen upp utbrister han högt: Jag ser Eiffeltornet!!
Jag har ingen aning om var han fick det ifrån för han har aldrig varit i Paris men lite gulligt tyckte jag att det var!


Jag började med att mista och stämpla lite roliga stämplar från gummiapan, tyvärr "försvann" de nästan när jag väl fick på fotot och alla dekorationer men jag VET att de finns där =)
Det snygga bakgrundspappret kommer från Pink Paisley, visst är det läckert med stjärnorna!

Den alltid lika användbara datumstämpeln!


Anledningen (tror jag) till att jag gillar OA är att de alltid är så lätta att matcha, köper man några papper i serien (eller som i mitt fall, alla ;-) ) och en del av tillbehören så kan man göra hur mycket som helst där allt matchar. Min absoluta favorit är alltid Miscallany-påsen, den innehåller så mycket roligt bla knappar, lite band och tags mm. I detta paketet var det mycket rese-relaterade biljetter och bagagetags.

Kramelikram Leia


Inga kommentarer: