18.7.13

Maskulint kort!

Strax innan jag åkte på semester hittade jag ett kort som jag bara var tvungen att lifta. Jag hade inte orginalets stämplar eller papper utan fick använda det jag hade hemma.
 
Jag har använt tre olika cardstock - brunt, kraft och straw. Kraft har jag sen stämplat på med Vintage Photo och till ett sånt här kort funkar bla annat stämplar från Tim Holtz eller andra liknande.
 
Ett ganske enkelt, maskulint kort men väldigt roligt att göra.
 
 
 
Sen har jag gjort något som är ovanligt för mig - jag har dekorerat insidan med. Det blir ju himla snyggt!

 
Tyvärr syns inte text stämpeln jättebra men ni förstår tanken. Gräv fram stämplar, washitejp och lite band och sätt fart! Lägg gärna upp på Scrapfabrikens Facebook - visa vad ni gör där ute i stugorna!
 
Ha en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer: