31.5.13

Smartast i gänget...

Jag fick en beställning på ett kort till en tjej som tar sin masterexamen.

Some Odd Girl gav i höstas ut ett set med hundar och i det setet fanns tillbehör till hundarna. En mustasch ♥ , en scaft och ett par glasögon. Den lille valpen som jag använde mig av ser så klok ut när han fått på sig ett par glasögon.



Han är stämplad på akvarellpapper och färglagd med distresser.
Givaren av kortet älskar moln så jag kunde inte motstå det nya pappret från You Do. Ett grönt papper fick representera gräs och de små stjärnorna kan man se som små blommor med lite fantasi.

Jag har skurit ut en bit ur ett Simple Stories papper till det lilla anteckningspappret som jag stansat i överkant för att få det att se ut som om det suttit i ett anteckningsblock. Hunden fick distanskuddar under sig för att träda fram lite från bakgrunden.

Materiallista:


1 kommentar:

Unknown sa...

Åh vad söt!!! Älskar också moln...!