27.5.13

Bröllopskort

Åh, vad jag gillar att göra bröllopskort! Tyvärr är det inte så många som gifter runt omkring mig just nu och då är det ju toppenkul när man får en beställning på just ett bröllopskort! Jag har tyvärr bara en bröllopstämpel och den har fått hänga med på i stort sett alla bröllopskort jag gjort de senaste åren. Som tur är har Helen fått in tre superläckra bröllopsstämplar från Make It Crafty så det finns stor risk att en eller två av dem slinker ner i min shoppingkorg vid nästa beställning! Kul med lite tuffare stämpel som inte är allt för sockersöt!


För att göra det extra lätt har jag använt både papper och dekorationer från Pink Paislees serie Cotton Farms. Bokstäverna är alfabetsstickers från Sn@p, men tillfälligt slut. Tyllbandet knöt jag helt enkelt runt själva kortet innan jag fäste alla dekorationer på bakgrundspappret, då blir lite "lyxigare" när de får knyta upp kortet.


Så enkelt med färdiga och färgkoordinerade dekorationer.


På baksidan syns tyllbandet och ytterligare en etikett från dekopaketet. Den var perfekt i storlek för min bloggstämpel.

Hoppas ni alla får en underbar vecka! Kramelikram Leia



Inga kommentarer: