14.5.13

50 år

Jag vet inte vad ni tycker men jag har lite svårt att få till manliga kort! Utbudet av "tjejiga" stämplar är ju större men nu har jag hittat en riktigt manlig stämpel!! Perfekt även till ett farsdagskort.

Jag är ett stort fan av October Afternoon och deras serie "9 to 5" är lite dovare i färgerna och de tycker jag passar bra till ett killkort.


Jag stämplade på mörkgrå cardstock och sedan har jag använt distresspennorna och vattenpennan för att få lite nyanskillnader. Den snygga biljetten är från Tim Holtz (tillfälligt slut i shoppen) och resten av dekorationerna är från OA "9 to 5".


Insidan dekorerade jag med mönstrat papper och den lilla papperspåsen passar perfekt till trisslotter. Två fina stämplar från Gummiapan fullbordar det hela!

Kramelikram Leia


Inga kommentarer: