5.4.13

Välkommen till konfirmation!


Idag kapar jag bloggen för att visa vad jag har knåpat på den sista veckan! Min flicka ska konfirmera
sig om ca en månad och inbjudningarna till konfa-kalas ska skickas idag! Jag hade en del funderingar på
hur de skulle se ut innan och jag tänkte egentligen färglägga en konfirmations-stämpeln jag har men
insåg att efter 5 st blev det segt och olustigt. Istället valde jag att hålla kortet enkelt och stilrent. 

Nu är inte fotona de bästa pga dåligt fotoljus imorse så ni får stå ut :-)

Många kort blev det!



Framifrån


Jag valde vitt och grått för det är snyggt ihop, men mycket för att en konfirmation är en vit högtid på
nåt sätt. Stämpeln är från Gummiapan och jag är osäker på om Helen har tagit in den men det finns
en del andra liknande stämplar som man kan använda till andra högtider. Till exempel studenten
och examen. På fotot ser  det ut som tejpen inte matchar det gråa men i verkligheten ser det bättre ut!

Jag har även använt mig av en rad olika dies som jag har hemma och här är det som vanligt bara
fantasin som sätter gränser. Tag vad ni har!

Ha en bra helg!



1 kommentar:

pysselpetra sa...

Stiliga & eleganta & alldeles perfekta