26.4.13

Some Odd Girl - Snövit!

Vi fortsätter det här sago-temat eller kanske jag ska säga SOGo-temat :-). Vi har sett både Rapunzel och Rödluvan här på bloggen tidigare i veckan och idag bjuder jag på ett kort med ännu en ny stämpel från Some Odd Girl - Snövit!
 
Det var med viss bävan jag tog mig an stämpeln. Det var en utmaning att få håret rätt och djuren, speciellt rådjuret och det tog mig två kvällar att bli färdig. Men jag måste säga att jag blev ganska nöjd med resultatet. Ni som följer min Scrapkammare på Instagram har kunnat se färgläggningen bit för bit.
 
 
Jag har valt att hålla kortet i neutrala färger. Helen har fått in ljuvliga papper från Pion Design och har jag använt lite spillbitar. Träfåglarna kommer från någon av mina gömmor.
 
Ni som är aktiva på Instragram vet väl om att Scrapfabriken har en hashtag där? Bara sök #scrapfabriken så kommer det upp lite härlig inspiration och ni kan ju även själv tagga era bilder till Scrapfabriken. Speciellt om ni är kunder där eller deltar i någon av Scrapfabrikens träffar. Vill ni sen följa mig så kan ni bara söka på Scrapkammaren :-)
 
Falköpings-mara är imorgon och jag har förstått från Facebook att ni är laddade och tävlingarna redan är i fullgång!  Jag var ju med förra våren och det var en toppenhelg!
Själv ska jag oxå scrappa, vi har en mini-mara hemma i mitt kvarter och vi börjar redan ikväll
och avslutar imorgon!
 
Ha en underbar helg allihopa!


Inga kommentarer: