18.4.13

Cyklar cyklar o åter cyklar!


Jo det är sant! Jag har gjort en layout!! Det var inte igår och det var sååå roligt!! Jag var i söndags
på mässan i Helsingborg och träffade bla Helen där. Blev så inspirerad av allt fint hon hade med sig
så jag skyndade hem, packade upp alla fina fynd och satte sen igång!

Blir någon förvånad över att det blev en layout med cyklar? Jag kunde bara inte låta bli. Jag har ju
lovat lite layouter från min resa till Amsterdam och har man varit i Amsterdam vet man att det
dräller av cyklar i stan.
800 000 invånare men 1,5 miljoner cyklar :-)
Det var svårt att låta bli att fotografera varenda kanal o varenda bro med parkerade cyklar. Amsterdam
är en mysig liten storstad, vackra o annorlunda hus o härlig shopping! Jag till och med sprang
på en underbar liten stämpelbutik!



Jag har maskat lite! Jag är inte van att arbeta med masker, men det är rätt kul. Jag har valt att färga
in masken med distressdyna för det funkar inte alls för mig att använda spraymist. Just tegelväggen finns inte i webbshoppen men man kan ju använda sig av Gummiapans tegelväg till exempel eller någon av de andra fina maskerna som finns.




1 kommentar:

LivetenligtMaldis sa...

wow! tänk om man fick till såååååå fina LO:s