7.4.13

CAS

Då kommer här mitt nästa utlovade CAS-kort.

Det kan vara svårt att göra kort till män och gärna de som har några år på nacken. Jag tycker mustaschen som fått en revival passar ypperligt till dessa herrar. Lite med glimten i ögat!

Jag stansade ut en mustasch i skumgummi och limmade fast den på en oval som jag stansat ut med hjälp av en Spellbindersdie. Bakom den vita ovalen fäste jag en brun scalloped oval, även den från Spellbinders. Ovalerna är fästa med distanskuddar för lite djup i kortet. Lite mönster fick jag snabbt med hjälp av en bit washitape.
Snabbt och enkelt, helt i min smak!



Materiallista:


3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Riktigt snyggt! Tokgillar ju de där mustascherna!
kram Annika

Chris_P sa...

Åhh vilket kul kort!!

Anonym sa...

Härligt och enkelt kort! Kul att se.