2.1.13

Washi tejp

Som ni kanske märkte tog jag lite julledigt förra veckan men nu är jag tillbaka igen!
Julen och nyåret överstökat och det har varit en skön vila. Det har blivit scrappat en
hel del och den här layouten gjorde jag i fredags på en scrapträff som
jag ordnade där jag bor.

Det är en lift från duktig Ulrika Wandler som varit gäst-dt här på Scrapfabriken.


Som ni ser har jag nästan uteslutande använt washitejp + lite spillbitar. Storleken på layouten är
i A4 och det är till min systers  årskrönika 2012. Jag är lite back men börjar så
smått komma i fatt :-)

Jag har duttat lite 3D lack för att lite "speciell effects" - det blir som små vattendroppar.
Jag är mycket förtjust själv i layouten. Tejperna funkar så himla bra med fotot!



3 kommentarer:

Päivi sa...

Förstår att du är förtjust i layouten. Den är verkligen härlig. Färgerna på papper och washitejpen passar verkligen ihop med fotot! Härligt upplägg. Gillar själv också att använda washitejp på layouter men är dålig på att få dem snyggt skrynklat :D

God fortsättning på 2013!

Unknown sa...

Supersnygg! (men ännu snyggare IRL! ) ;-)

Pysselfröken sa...

Ljuvlig LO! Gillar färgerna och upplägget.
Kram