21.12.12

Med önskan om en god jul....

Idag är det mitt sista inlägg som gäst här hos Scrapfabriken. Det har varit en riktigt rolig tid och jag hoppas jag har inspirerat dig något till att börja altra.

Mitt sista inlägg idag ska handla om julens goda... Jag har altrat en glasburk som man kan fylla med något gott och gjort en matchande tag.


Här är ytterligare en bild.



Här är en närbild på burken. Det är en vanlig glasburk som jag fäst ett papper runt från Simple Stories som heter Believe. På locket har jag fäst en stickers från Fundamental Stickers. Jag har sedan skrivit Julens Godaste med stickers från arket Expression Stickers. Dekorationerna är Pepparkaksgubbar och pepparkaksformar som jag inte hittar i butiken just nu.


Här kommer en bild på tagen. Pappret heter Gingerbread Kaylee.


Motivet är från Some Odd Girl från ett set som heter 6'12 Page Elements och jag har dekorerat med stickers från arket Fundamental Stickers. Övriga dekorationer är vita hydrangea, mossgröna halvpärlor,
rutigt band och pepparkaksformar.


Tusen tack för att jag har fått gästa bloggen ett tag - det har varit jättekul och ett riktigt hedersuppdrag!

Nu återstår bara för mig att önska en riktigt god jul och ett gott nytt år!

1 kommentar:

Pillan sa...

Allt är kanonfint!! Läckra små pepparkaksformar...