9.11.12

En altrad julgåva!

Idag är jag tillbaka igen - även om jag är något försenad ;-) Julen börjar ju så sakterliga krypa närmare och jag gillar ju att vara ute i god tid så jag har redan börjat med förberedelserna i form av julkort och små julgåvor.

Idag ska jag visa just en sådana gåva. Jag fick ju så mycket underbart julmaterial i mitt DT-paket och jag har såååå roligt när jag skapar. Det här är vad jag gjort till idag:


Det är en altrad Noblesse-ask. Jag brukar inte klä i den befintliga asken utan jag tar isär den och ritar av den på två cardstock (jag brukar lägga cardstocken omlott så gott det går i botten av asken). Mönsterpappret jag använt heter Believe.


Jag har använt ett motiv från ett set som heter Gingerbread Kaylee. Hon är färglagd med distresser. Jag har använt Spellbinders för att stansa ut motivet och ramen. Runt motivet har jag stämplat med en snöflinga från Gummiapan.


Jag har dekorerat asken sparsamt med bara ett band, blad och halvpärlor.


Jag har använt samma papper som ovan även runt asken; Believe.

Hoppas ni fått lite idéer om vad man kan hitta på - du hittar allt material och lite till hos Scrapfabriken.

Inga kommentarer: