10.10.12

En liten ask....

Jag har lite askar över som jag vek till förra julen och dom är ju bra att ha när man ska ge bort något litet. En mini-pizzakarton, himla lätt att vika. Tutorial hittar ni här!



Jag har färglagt en liten gullig pippi ifrån SOG-setet "Gwen in Bloom". Jag stansade ut den med en rund punch och sen monterade den på en annan cirkel som jag färgat in med distresser först, så jag fick en vit kant. Är ni med? För jag är det knappt själv... Stansade sedan ut en Spellbinders.
Jag har dekorerat runt om med pärlor på tråd. Nu vet jag inte om Helen har det i webbutiken men vi kan ju hoppas att hon får in *host*...;-)





Jag har dekorerat asken med papper från October Afternoons serie Woodland Parks "Willow Path". Sen har jag snott ett twining runt om och fäst det med en träknapp.
Övriga dekorationer är blommor och blad.

Ha en fortsatt fin dag!

2 kommentarer:

LivetenligtMaldis sa...

bra hostat ;-)

ursöt ask!

Pysselfröken sa...

Jättesöt ask! Så snyggt med texten som går lite över motivet. Kram