5.9.12

Victory Kid - Kenny K


Idag visar jag en lite annorlunda kortvikning. Det påminner om "staircards" fast i cirkelform.



Motivet hade jag färdigmålat sen en tid tillbaks, men det blir oftast inte att jag gör så många kort som jag målar motiv, så de blir liksom liggandes. Men så kom det in nya papper i förra veckan och dem ville jag sätta tänderna i. Fina papper till killprojekten, men stjärnor på. Dessutom passade de väldigt bra till mitt redan färdigmålade motiv. Jag hade motivet i en rektangel men nu valde jag att figurklippa honaom för att han skulle passa in bättre i Spellbindersformen.



Du vet väl att du alltid kan kontakta Scrapfabriken för att göra förhandsbeställningar på varor som är slut i lager. Vi tar då hem dem vid första bästa tillfälle.

Materiallista:
Stämpel, Victory Kid, Kenny K
Stämpel, Du är #1, Gummiapan
Mönstrat papper, Fun Stars, AdornIt
Mönstrat papper, Chunky Star, AdornIt
Cardstock, Bazzill Paper
Stjärnstansar från Quickutz, finns att köpa utstansade i butiken
Blingstenar
Die, Labels Thirteen, Spellbinders
Big Shot, Sizzix
Dubbelhäftande tejp
Distanskuddar

1 kommentar:

Unknown sa...

Snyggt kort!

:)

Kram