19.9.12

Under the Sea

Vanligtvis brukar jag nästan hoppa över de små figurerna som följer med SOG stämplarna men den här lille gynnaren kan jag inte motstå :-)
Hur söt är inte denna lilla sjöhäst? Den följer med i Under The Sea-setet.




Inspiration till kortet hittade jag hos en av våra före detta GD Jessica Wallin aka Coffeeaddicted. Hon har gjort ett liknande kort som är bara såå fint!

Än en gång, ett enkelt kort med fokus på motivet. Jag har som vanligt använt mig av en av Gummiapans bakgrundstämplar - Slitna cirklar. Perfekt till dessa SOG motiven tycker jag. Det blir lite av en blubb blubb-effekt :-)
Blingstenarna är något som jag har haft i en hel evighet, men aldrig använt. Men man kan ju använda sig av annat också. Knappar till exempel. Det är bara fantasin som sätter gränser. Något som är fint, som jag glömde, är att dutta droppar med 3d lack. Det blir som vattendroppar.

Övrigt: spillbitar, wellpapp, washitejp, cheese cloth, natursnöre


Inga kommentarer: