6.9.12

Mina fina Converse

Fick ett ryck igår och lekte lite med mina Gummiapan stämplar och mister. Fotot är från i våras när jag satt och kollade en fotbollsmatch i knatteligan. Solen gassade och jag satte mig under ett träd för skugga och svalka. Beundrade så klart mina nya fina Converse :-)


Jag kör på med A4 formatet, lätt och enkelt att scrappa i, ett trivsamt format. Lite färgstänk och distress splattar, mönstrade papper från October Afternoon och sen kände jag mig rätt klar. Känner att jag har snöat in på det här sättet att scrappa, samtidigt som jag tycker det är kul så vill jag vidare. Jag får nog surfa runt lite, utmana mig själv! Ja vi får väl se.. :-)

Ha en fortsatt fin dag! (länkarna kommer upp under dagen)

1 kommentar:

Ulrika sa...

Vilken läcker och glad layout!! Kul foto!!