7.9.12

Hexagoner/ bikaka


Hej på er i vårt avlånga land, Zora heter jag och har förmånen att gästa Scrapfabriken  under september månad.Hoppas ni hittar några godbitar, När jag vann med mitt kort blev det en glad överraskning, men den stora överraskningen var när paketet med vinsten dök upp .Oj.oj vilket härligt paketet, tack Helen!.Det var inte alls svårt att skapa med innehållet.

Här kommer mitt första kort. En liten kul stämpel från Gummiapan- bikaka låg i paketet. Jag stämplade upp den på några små restbitar av Paper Maze Dottie collection och klippte ut varje hexagon för sig. Sedan var det bara att leka med dem. Textstämpeln Jag diggar dig, passade perfekt nere i vänstra hörnet.


Materiallista:
Vit cardstock 15 x 30 cm till kortstomme
Paper Maze Dottie collection
Stämpel,Gummiapan- Bikaka
Textstämpeln Gummiapan Jag diggar dig,




2 kommentarer:

LivetenligtMaldis sa...

så himla enkelt men jäkligt läckert!

Ulrika sa...

Vilket glatt och fint kort!! :-)