15.9.12

Blått som havet!

Ytterligare en lördag med förra månadens gästdesigner Ulrika... 
Jag gjorde ju lite för många layouter för att det skulle få plats under augusti! Fick lov av Helen att visa dem nu i september! ;-)

Här kommer en layout med ett gäng remsor klippta från spillbitar. 
Det prickiga pappret kommer från GCD Studios och heter Vintage Wallpaper. Det blå är vanlig cardstock.
Jag har också smugit in remsor av den fina blommiga ribbon tape.


De här fina Hydrangeorna passar in överallt tycker jag! Och jag är ingen stor blom-konsument... Har ofta svårt att klämma in en massa blommor, men dess var så lätta att ha och göra med! :-)


Bakom blommorna fäste jag egengjorda blad som jag klippt ur wellpapp och chalkat lite runt kanterna.
I mitten på blommorna sitter en underbart vacker rhinestone från Prima!

Min journaling har jag skrivit på en tag som jag stoppat i en Mini bag från Canvas Home Basics. Den sitter instoppad bakom fotot.


Tack för idag! Hoppas ni får en underbar helg!

Inga kommentarer: