17.8.12

En tur till Wasa-museet

Hej! Gästdesigner Ulrika Wandler här igen!
Denna vecka ska jag visa en layout med foton som jag är så glad att jag äntligen fick möjlighet att scrappa! De har bara legat i ett år nu, men så dök de perfekta papprena upp i mitt dt-kit! :-)


Jag var med make, barn och mamma till Wasamuseet och hade en toppendag! Med rätt inställning på systemkameran gick det riktigt bra att fotografera där inne i "mörkret".
Jag har använt så fina papper från GCD Studios. Visst är det läckert det där trämönstrade?! På baksidan är det fullt av "Alfapet-bokstavsbrickor", så man kan klippa ut valfria bokstäver och skriva titeln på layouten!
Det ljusblåa hundtandsmönstrade heter Pink Flora.


De här söta blommorna är jag kär i! Jag chalkade kanterna lite och tryckte dit lite bling i mitten. Jag har använt ett annat märke, men kika på Storytellers för samma effekt!
De ljusblå rhinestones jag placerat ut bredvid blommorna är från YouDo.


Tack för idag! Då ses vi nästa fredag då!


2 kommentarer:

LivetenligtMaldis sa...

så himla snygg! Verkligen läckra kort! Vill också dit, en på "to do" listan.. :)

Chris_P sa...

Snyggt snyggt snyggt!!!