10.8.12

En korv i Köpenhamn

Hej! Gästdesigner Ulrika Wandler här för ytterligare ett fredags-inlägg!
Det blir en layout idag också...
En layout som bevarar minnet av ett roligt uttryck som min 9-åring skapade när vi var i Köpenhamn tidigare i somras! Läs gärna min journaling som syns lite tydligare på nedersta bilden så förstår ni vad jag menar!


Av de underbart mönstrade papprena från GCD Studios serie Country Charm klippte jag stora vimplar.
Den enfärgade rosa är ett cardstock som heter Romance.
Små runda bokstavsstickers från Authentique. Så användbara!


Från pappret Super Star med stjärnorna på, stansade jag ut några av stjärnorna och fäste dem med 3D-kuddar!


Här kommer så min journaling som beskriver sonens uttryck "Copenhagen Korv"


Tack för idag! Ses nästa fredag!

1 kommentar:

Emelie sa...

Bra ide där med vimplarna! Den lånar jag! :)