8.8.12

Budapest

Ny huvudstad! Ny favoritfärg! Orange! Det här fotot är ett av mina favoritfoto från min Budapestresa i våras. Färgerna är så klara och härliga! 


Färgkluddarna har jag maskat dit och använt olika distress dynor till att färga in masken med, spiced marmelade och faded jeans. Sen har jag skvätt lite duttar med en spray-mist. Jag har även stämplat med Gummiapans "brutna cirklar" och en stämpel Marianne Designs Paris-set.

Jag har även dammat av min hammare och öljett-grejs (har glömt vad det heter) och bankat dit några öljetter. Det var inte igår!

Mönstrade papper från Simple Stories och Echo Park och jag har som vanligt använt Straw som bakgrund. Jag tycker det blir snyggast när man stämplar på antingen Straw, Kraft eller Coconut Swirl.

Övriga dekorationer: OA minialpha, halvpärlor, öljetter, frimärken och biljetter.

Semesterns sista dag! Tillbaka till verkligheten imorgon!

1 kommentar:

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Så läcker LO! Gillar alla "splachar"