2.5.12

Gwen in bloom

För andra onsdagen i rad så bjuder jag på ett kort från Some Odd Girls stämpelset "Gwen in bloom". Himla gullig och användbar stämpel! Denna gången fick det bli ett 50 års-kort!


Jag har ännu en gång använt papper från Basic Grey "Konnichiwa" - just den blåmönstrade sidan blev snabbt en favorit! Det rödprickiga pappret är en spillbit av okänt märke som låg o skräpade på mitt bord, mycket lägligt... Vimpeln har jag klippt ut från baksidan av det blåmönstrade pappret.
Övriga dekorationer är halvpärlor, blommor, mini-alfa, tårtpapper, samt att jag har stämplat lite med Gummiapan ute i kanterna på motivet. Gwen är färglagd med ProMarker.

2 kommentarer:

Pillan sa...

Så himla snyggt kort och den här färgkombinationen är verkligen läcker!!

LivetenligtMaldis sa...

rött och blått är så himla läckert! Blir så inspirerad!