16.5.12

Bubbelask

I mitt DT paket jag fick av Helen när jag var i Falköping låg denna roliga lilla bubbelask. Glatt överraskad upptäckte jag att det tillhörde en liten bubbla som man monterar i locket, trodde nämligen att det bara var en ask. Däremot visste jag inte riktigt vad jag skulle lägga i bubblan. Vid en scrapträf vi hade så kläckte någon ideén om att lägga hjärtan i i olika storlekar och sen lägga i bara ett enfärgat hjärta. Nu är inte bubblan överfull med hjärtan för då hade jag nog slitet ut stansen, men ni förstår hur jag tänkt :-)

Kanske kan asken vara perfekt till morsdag?







Jag har klätt asken i Basic Greys "Konichiwa" serie - "Mt Fuji" och "Nice to meet You". Jättehärliga papper i härliga mustiga färger.
Jag skar ut långa vimplar och på en av dom har jag stämplat med Gummiapan.

Övriga dekorationer är spets, pearlmaker och gardenior.

Ni hittar allt i webbutiken!

1 kommentar:

pysselpetra sa...

så fint det blev /Någon ;)