18.4.12

Vecka 13

Jag har fortfarande inte hämtat mig efter världens trevligast helg i Falköping och Scrapfabrikens Mara! Den innehöll allt! Scrapbooking, goa och glada likasinnade, tranor, histora och ost + lite annat! Gick till jobbet igår med en skön känsla inombords!

Dagens layout kom till igår medan jag packade upp väskan från helgen som varit. Lite snabbscrappat! Jag fick lite nya papper av Helen från Basic Grey - härliga glada färger.


Basen på layouten är baksidan på" Konnichiwa" från BGs serie Good Afternoon. Ni tänker väl på att kolla baksidorna på papperna, det är ofta jag gillar baksidan bättre än framsidan. Eller är det tvärtom...? :-). Det gröna pappret hittade jag på mitt bord, alltså en gammal spillbit och det rosa prickiga är Pink Dottie från Papermaze. Perfekt till fotot! Foto är från vecka 13 när jag förberedde inför min pojkes 11 årsdag.

Övriga dekorationer: Petite type circle alphabet, washi-tejp och lite Gummiapan stämplar + lite mist här o där och distress stain splatter.

Men den som jag tycker är mest kul just nu är den HÄR! Men var försiktiga, när jag pillat färdigt med den var jag rätt svart om fingrarna och lämnade snygga fingeravtryck överallt! :-)

1 kommentar:

Mimzy sa...

Det du tyckte var mest kul just nu? Vad var det, jag vart ju nyfiken men kommer till en tom sida i shoppen utan bild...