15.4.12

12 år


Ni har väll sett alla tuffa stämplar från Kenny K? Denna skatekille passar perfekt till dom lite äldre grabbarnas grattiskort. Jag har målat med distresser och vattenpensel på akvarellpapper.

Om du är sugen på att testa att måla med distresser så anmäl dig gärna till min kurs i distressmålning hos Scrapfabriken den 12/5 Mer information hittar du i butiken.

Textstämpeln är från PaperMaze och sen stämplade jag födelsedatumet med den läckra datumstämpeln. Öljetter bidrar till det lite tuffare motivet och dom har jag fäst med hjälp av ett av mina favoritverktyg - öljettverktyget från Crop-a-dile.



Materiallista:
Stämpel från Kenny K
Mönstrat papper från Basic Grey
Textstämpel från PaperMaze

2 kommentarer:

Pillan sa...

Kanonläckert kort!!

Marita Johansson sa...

Woow såå coolt