14.3.12

Da Bomb!

Den här läckra och coola tjejen "Da Bomb" från Kenny K fanns med i mitt senaste DT-paket och när jag hade stämplat upp henne kände jag bara att jag var tvungen att göra henne färgsprakande. Färgläggningen är inte i Rimna kvalitet (håret tänker jag mest på) men annars blev jag rätt nöjd. Det var ju bara tvunget att maska ihop henne med "Tegelväg" från Gummiapan.


Jag har färglagt tegelvägen lite grann med gråa/terracotta nyanser och sen har jag stämplat med "Du äger" och "Splatter" från Gummiapan. Jag valde att hålla kortet ganska simpelt för övrigt, eftersom jag tycker det hade blivit rörigt med för mycket olika papper, dock har jag använt baksidan av "Sjung om studenten" från Reprint. Resten av dekorationerna är papperssnöre som jag klippt upp i ändarna och en liten vimpel gjord med vimpelpunchen från Epiphany Crafts.

3 kommentarer:

Kattiz sa...

Blev ju urläckert! Att jag är ett stort fan av Kenny K har nog inte undgått någon men den tegelväggen var ju urläcker!!

LivetenligtMaldis sa...

inte jämföra sig ;-) URLÄCKER!!

Anna sa...

Så himla häftig!! Kanonfint målad!!
Kramis