29.2.12

Lite från Gummiapan

Det blir ett litet inlägg till från mig idag...Som ni har förstått är jag mycket förtjust i Gummiapans stämplar. Det bästa med Gummiapan, förutom att stämplarna är urfina, är att man har råd att köpa på sig ett helt gäng utan att man ruinerar sig. Och det finns så mycket att välja på. Jag hade förmånen att träffa Gummiapan på en loppis i Trelleborg i helgen som varit och jag kan säga att jag stod o glodde lääääänge bland deras stämplar.

Bjuder därför på ett kort som jag gjorde igår.



Jag har använt mig av Badhytten och textstämpelsetet "Ville bara säga" (där finns 3 små texter till) och sen har jag stämplat "tack" med Gummiapans fina alfabet. Detta alfabet kommer jag nog använda mig en hel del av, bland annat på layouter och även till att göra egna bokstavsstickers. Men mer om det längre fram.

Alla papper och bakgrundstämpel är privat!

Ha en fortsatt trevlig onsdag!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Det var ett riktigt sött kort! Så fina färger ihop!