19.1.12

Toteväskor från Tim Holtz

Igår kom det in underbara Toteväskor från Tim Holtz.

Ser du de små tassarna?


Väskan är sydd av ett mjukt, plastat tyg. Det är vattenavstötande och lätt att rengöra. Botten är försärkt och på undersidan sitter små metalltassar som gör att du lätt kan ställa ifrån dig väskan utan att den blir smutsig. Insidan är klädd med ett polyesterfoder och du finner tre fickor inne i väskan. En ficka är dragkedjeförsedd. Det sitter två magneter i överkant inne i väskan som fungerar som lås.
Yttermåtten är ca 33 x 33 x 13 cm.

Fin förstärkande detalj kring blixtlåset.

Två fickor på motsatt sida, med kantband som förstärkning och fin detalj.
Här syns även de runda öljetterna som remmarna sitter i och inte som produktbilden visar i webbshopen.
Jag är verkligen inte en "tjejig" tjej. Jag gillar inte plånböcker och väskor, de är bara stora och jobbiga att bära med sig. Som ung hade jag körkort, kontokort och pengar nedstoppade i byxfickan. Sen dess har jag "lärt mig" att använda "plånbok" {ingen vanlig plånbok utan ett alternativ}. Nu är jag så trött på att ha allt i jackfickorna, telefon, tre nyckelknippor, plånbok, laddare, vantar och gärna litte annat tjafs så jag ska helt enkelt ha min väska som "handväska". Kunde inte motstå Amusement, jag gillar siffror!
Vilken gillar du?

2 kommentarer:

Madreh sa...

Och jag gillar fjärilar!! Gud så snygga dom är! :)

Renate sa...

Jag har beslutsångest! Jag tänkte ta Amusement först, men när jag tittade närmare fastnade jag för fjärilarna. Tror det blir en sån. Hoppas den finns kvar :)