11.1.12

Julkortsfoto 2011

Onsdag - och det innebär att det är min tur att inspirera! Hade ont om tid igår när jag skulle sätta mig och det var synd för jag såg verkligen fram emot min scrapstund, men jobbet drog ut på tiden och kvällen kortades av. Det blev lite hipp som happ då! Kanske kan det funka ändå... :-)



Jag brukar scrappa fotot vi använt när vi skickat våra julkort och denna gången blev det ett foto som är tagit när vi var i Pisa sommaren 2011. En härlig dag, en härlig semester och ett härligt minne! Ett minne som värmer själen så här lite när det är kallt o ruggigt!

Eftersom jag varit duktig och städat bland mina scrapsaker och på mitt bord har jag därför använt vad som legat framme. Alltså spillbitar, jag har dammat av mesh-rullen (heter det så?) - den var svårt bortglömd, men får nog tas i bruk igen...



2 kommentarer:

Anna sa...

Snyggt, som vanligt! :)

pysselpetra sa...

gillar de bleka fläckarna och kluseterdesignen. Snyggt