28.9.11

Kenny K & Sparkle Creations

I ett av mina DT-paket som jag fick i somras låg denna glada killen från Kenny K! Det fick bli ett litet kort, 10x15 och alla papperna är små spillbitar som legat och skrotat.

Övriga stämplar (förutom ringarna) är från Gummiapan. Jag har använt "Du är #1" och "Stänk", jag får nog införskaffa några av kugghjuls-stämplarna för dom hade varit coola här. Använde dock andra kugghjul i metall från Tim Holtz. Dom är nästan beroendeframkallande!


Nästa kort är den här glada tjejen och det kan man ju förstå. Vem blir inte glad av lite kvalificerad shopping? Tyvärr fick jag inte namnet med mig på stämpeln men den är från Sparkle Creations. Det finns en mängd gulliga stämplar i webbutiken! Alla papper och dekorationer finns hos Scrapfabriken. Stämplarna är dock privata, nya, och jag ville testa dom :-)

Det var allt för mig denna veckan! Hörs!

1 kommentar:

Pillan sa...

Två kort man blir glad av att se! Så härliga färger och dekorationer... :-)
Kram, Pillan