19.9.11

Fabulous.....

Vad kan jag säga mer än att jag *LOVE* Kenny Ks stämplar, och jag är så glad att Helen har dem i sitt sortiment, så denna måndag visar jag ett till kort med läckra Echo Park Paper och en Kenny tjej.



De fina stickersen kommer också från EPP, de två ord stickersen i svart och rosa har jag klippt till i ena änden som små vimplar.



Å så ett ett enkelt kort med bara papper och stickers från EPP, jag har distressat kanterna lite på dem så de ska få lite mer liv.



Runt kanterna på kortet har jag stämplat med den lill söta textstämpeln från Gummiapan.


Materiallista:
Echo Park Paper Little Flowers, Big Flowers, Journaling Cards
Element Stickers, Bokstavsstickers

Kenny K stämpel Wanda Wicked
Gummiapan textstämpel
Rosa Papperssnöre
Små rosa Rosor
Rosenblad små
Rosa Blingstenar
Distress Ink/ Färgdyna /Black Soot
Ink Blending Tool


Kram Nilla

Inga kommentarer: