20.8.11

Sparkle Creations

är ett helt okänt, nytt namn för mig.
Jag blev jätteglad av denna tjej, som passar in i ett julklapps projekt som jag har.
Sweet Treats Emily heter stämpeln och jag använder distresser när jag färglägger.




Dom underbara pappren kommer från October Afternoon - Cherry Hill:New Apron.
Kuveret har jag vridit och vänt på men la det i nederkant för jag har ett recept istucket i det.




Bandet gömmer pinnen på metalläpplet så det ser hängande ut. En egen biljett avslutar dekoren på framsidan. Allt ska ner i en låda så jag håller igen på dekosen.




Jag fick dessa jumbo biljetter som är från Quickutz och stämplade en ruta från magnolia på den. Den är lite målad för ett äldre intryck.
Vikningen på kortet gör att det krävs en kant el. ett stöd ss jag hade två chipboards i gömmorna som passade utmärkt.

material: stämpel från sparkle creations, cardstock - bazzill, october afternoon - cherry hill, papperkuvert med snörning, metalläpple, band, biljett i 2 storlekar, stämpel från Magnolia, chipboard figurer.

Inga kommentarer: