13.8.11

Dawn with Kitten

av nellie Snelle har jag haft turen att färglägga och jobba med.


Efter kursen med Rimna vågar jag mer och jobbar vidare på djup och färgläggning.
Bilden är ljuvlig med ett katthuvud som sticker upp ur en presentkartong.




Jag jobbar med distresser och har alltid gjort det.
Motivet är utstansat med denna stans också från nellie Snellen.
En bård från Nellie Snellen hittade också hem till mig och det är den under motivet med halvpärlor på.




Nya blommor som Scrapfabriken tagit hem påminner om små och enkla körsbärsblommor - ursöta!
Ett litet silverfärgat hjärta till födelsedags barnet avrundar.
I övre hörn har jag stämplat med motiv från Gummiapan.
Papper kommer från Paper Girl och är soft rosa och underbart! Blommigt på ena sidan och rutigt på baksidan.
Bilden är privat som jag fick av Madeleiens design.

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ett jättefint kort

Chris_P sa...

Superfint kort!!