1.8.11

Cute as a button...

Ibland så blir jag helt kär i dom fina förpackningarna till scrapbooking materialet. Detta knappkort från MME fick mig att smälta totalt. Kunde absolut inte klippa bort knapparna och slänga kortet utan jag ville använda hela förpackningen som den är.


Hittade ett så fint kort av Mona Pendleton som jag gjorde en CASE av (Copy And Steel Everything) det är skönt ibland att slippa tänka själv och bara kopiera någon annans fina verk.


Allt material på kortet är från Scrapfabriken förutom bandet, det är vitt band som har jag hittat i egna gömmor och färgat in med Glimmer Mist.

Ha det gott!

Materiallista:
Mönstrade papper MME Stella & Rose
Martha Stewart stans Doily Lace

3 kommentarer:

La Vikinga sa...

Cool idé! Jag tyckte det blev jättesnyggt! Ska försöka komma ihåg din idé bara...

MissMian sa...

Underbart kort!!

Chris_P sa...

Ameh....detta är ju sjukt snyggt!! Helt makalöst!!