27.8.11

Cosmo Cricket

fick inspirera igen.
Jag älskar vitt, lätt spritsigt vin.. kolsyra är en last :)



Jag använde en Tilda från Magnolia . Hon har en pava under armen och en söt korg.
jag målar med distresser och försöker hitta djupet i motiven.




En biljett med stämpel från Gummiapan och ett par utstansade saker från Quickutz.
Bilden med vindruvorna fick jag hämta från http://graphicsfairy.blogspot.com




Jag klippte ur bubblor från borders pappret från cosmo cricket. Satte på kuddar så det blev lite 3D i bilden.




Den coola stämpeln med vinöppnaren är också från Gummiapan.
Några halvpärlor och ett band avslutar detta som kan vara ett "gå-bort" kort.


Material: Cardstock, CosmoCricket: tiny bubbles och Borders, Gummiapans stämplar, Band, Spets, Halvpärlor,pappersrosor, dies från Quickutz och gratisbild.

Inga kommentarer: