20.7.11

Kitty Katastrophe och Uptown Angel

Då var det onsdag igen och det innebär att det är min tur att blogga här på Scrapfabriken. Denna veckan blir det två kort med dom fräcka stämplarna från Kenny K.

Kitty Katastrophe - denna blev klart häftigare än vad jag trodde när jag färglade henne! Supercool! Fick ett nytt härligt DT-paket förra veckan med ursnygga papper. Bland annat har jag använt här mönstrade papper från MME´s serie Lime Twist "Bubbles". Dekorationerna - små lila minirosor och metallblommor från Inkido. Wellpappen har jag återvunnit från nåt gammalt scrappaket :-)


Uptown Angel - tjejen har attityd! Jag gillar verkligen de här stämplarna, så läckra att färglägga. Här har jag än en gång använt mig av "Bubbles" från MME men även "Bingo". Dekorationer - lite turkos wellpapp från mina egna gömmor, clips, pearlmaker, ljusblåa minirosor och en journalingruta.

Och som vanligt hittar du allt i Scrapfabrikens webbshop! Är det slut? Lugn - Helen håller på att fylla på butiken och just idag släpps en del nya stämplar från Kenny K! Håll utkik!

Inga kommentarer: