11.5.11

Designteamet - Chris_P

Då var det dags att presentera nästa person i designteamet: Christina.
Namn: Christina Persson
Alias: Chris_P
Blogg: http://scrapkammaren.blogspot.com/

Scrappat sedan: sh*t - 2005, tror jag....
Vem är du: Jag är en glad 42 åring, lagom rund i mina bästa år, bor i Limhamn på fjärde våningen med utsikt över Öresundsbron. Gift med 1 virrig men snäll civilingenjör och mamma till 2, Ellie 12 och Max 10 samt moster till underbara Elin 3 år.
Jobbar på Malmö Högskola när jag inte skjutsar mina gulliganer till fotboll eller ridhuset.
Ständig viktväktare och flitig Friskis-motionär, ute eller inne :-). Gillar att fotografera, resa, äta o laga mat, älskar Harry Potter, finns inte på Facebook. Än.
Jag är världens bästa bilsovare, somnar i stort sett när vi kör ut från parkeringsplatsen.Arrangerar hyfsat välbesökta scrapträffar i Limhamn. Ibland snurrar det när det blivit för mycket scrap. Då säger min man att jag ska "stämpla ut".
Vad karaktäriserar din scrapstil: Spretig? Less is more? Min stil varierar tycker jag. Gillar det stilrena men ibland gillar jag att dra på. Oftast blir det stilrena layouter men jag har nog en annan stil när jag gör kort. Kan inte nån annan svara på den här frågan? ;o)
Var finner du inspiration: Överallt!
Favoritfärg: turkos, ljusblått
Favoritdekoration: Quickutz, brads, blommor
Favorittillverkare: October Afternoon. Det går knappt att välja, det varierar.
Klarar mig inte utan: min lilla skärmaskin och min limpistol

Bästa scraptipset: Surfa runt! Finns jättemycket inspiration, gå kurser och gå på scrapträffar. Det är ju så kul! Våga! Det är bara fantasin som sätter gränser!

1 kommentar:

LivetenligtMaldis sa...

jäklars vilka härliga bilder <3