23.11.10

Åter en julstjärna

Har gjort ännu en julstjärna. Denna gång till min syster och hon ville ha den i lila. Verkligen en färg som jag inte kan med. Men vi hittade precis nyutkomna Maja Design - Ska vi ta en fika?, och där fanns lila som tilltalade syrran. Har stämplat och embossat snöstjärnor på pappret. Slumpmässigt satte jag halvpärlor i vissa snöstjärnor. Den blev riktigt fin, stjärnan. Men jag hade nog valt bort det randiga pappret om jag valt... Men huvudsaken är att syrran e nöjd.

Hon ska ha den på kontoret på jobbet. När hon hängde upp den kom en kollega in och tyckte den var jättefin. Jag har även lämnat mina tidigare stjärnor hos syrran så kanske hon kan få sålt lite på jobbet. Har även lämnat julkort och dekorerade ljus.

1 kommentar:

Carina sa...

Även denna julstjärna är jätteläcker även om kanske lila inte är direkt min julfärg. Har du möjligen mall till den. Har letat på nätet utan framgång. Länken du angett tidigare fungerar inte.